Så var det ju det där med Volvo´s finurliga reklamtips: think outside the box. Här hemma lever vi fortfarande i våra oändligt många och till förbannelse likadana banankartonger och jag har blivit en jäkel på att tänka utanför boxens ramar. Men i morse var det ytterst nära att det blev sambons boxers i stället för mina underkläder. Har renoveringsbehovet gått för långt då?!
Kram
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Smart "line" där att "think outside the box". Får en att verkligen tänka till. Boxers är annars rätt sköna *fnissar*
SvaraRaderaVirrpanna där! Hihihi!!
Kramis L
Jamen det hade kanske känts jätteskönt och luftigt...
SvaraRaderaPut the "box" on :-)
Kram!!
Liselott: ja men skoja inte, här är det virrpanna i världsklass! Jag känner mig helt bak- och fram. Puss och kram!
SvaraRaderaAnnika: hihi, jag tror också att männens undekläder bör vara skönare: de skulle ju aaaldrig stå ut i allt som vi sätter på oss för att vara fina=). Kram kram!