Om mig

Mitt foto
Du som kikar in här får ta del av mitt livs små lyckopiller: hur det i min värld är att vara flickvän, vän, gymnasielärare, syster och dotter. Jag har en vild passion för det svenska språket, historia och pedagogik. Är lite lätt nördig i relationen till mina elever, bästa vänner och min familj. På fritiden leker jag gärna med ord, skriver, studerar andras texter och lyssnar mycket på musik. Jag spelar golf hellre än bra och är som allra lyckligast i köket när det väntas gäster på middag. I höst blir jag utlandssvenska- och vad det innebär för mig, sambon och våra två kissar, får framtiden utvisa. Ledord i mitt liv är empati och värme. Jag lever varje dag med inställningen att göra gott för andra och för mig själv.
Kontakta mig (ny mailadress)

söndag 2 januari 2011

FLYTT

Ja, ni känner mig väl! Vi har flyttat hem och när jag ändå är i farten, så flyttar jag även BLOGGEN!
Blogger och jag kommer inte riktigt överens, haha. Övriga anledningar kommer ni finna i min nya blogg:

"Tankebanor och Ögonblick". Samtliga äldre inlägg och bilder har jag självklart plockat med mig dit, och jag är himla ivrig att komma igång igen =)

Hoppas att vi ses!
Lia

HÄR finner ni mig: http://tankelia.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar